czwartek, 5 maja 2016

Ulubieńcy miesiąca - kwiecień

Hej!
Dziś przychodzę do was z Ulubieńcami Miesiąca!
To seria znana na wielu blogach czy kanałach na YT.
Mam nadzieje, że dowiecie się czegoś ciekawego :)
Zapraszam do czytania!

Piosenka miesiąca:
To kategoria, w której będę pokazywać wam piosenkę, która spodobała mi się
najbardziej w danym miesiącu :)

W kwietniu w ucho wpadła mi
Ariana Grande - Dangerous Women 
Tu podaję wam wykonanie a capella


Film miesiąca:
To kolejna kategoria :)
Na pewno domyślacie się, co w niej znajdziecie - film.
A więc filmem miesiąca jest:
"Łowca i Królowa Lodu"
Byłam na tym filmie w kinie i bardzo mi się spodobał.
Ciekawa fabuła i niesamowici aktorzy.
Jest to druga część filmu "Łowca i Królewna Śnieżka"


Ulubiony smakołyk miesiąca:
Tu znajdziecie jedzenie lub picie, które najbardziej zasmakowało mi w tym miesiącu.
W kwietniu są to lody z Burger Kinga, a dokładnie smak Oreo.

Artystyczny ulubieniec:
W tym miesiącu jest to biała pasta modelarska od Jovi.
Niedługo zobaczycie co z niej ulepiłam ;)

Ulubiony kosmetyk:
Oczywiście nie będą to kosmetyki typu podkład czy tusz do rzęs. Nie maluję się.
W tej kategorii możecie zobaczyć np. mydła czy kremy ;)
W tym miesiącu znalazłam nieziemsko pachnący krem do rąk z Douglas.
Jago zapach jest kwiatowo - wodny, naprawdę piękny!
Oczywiście działa też niczego sobie ;)


Blog miesiąca:
To ostatnia kategoria. Moim ulubionym blogiem w tym miesiącu jest blog Kasi.
Znajdziecie tam ciekawe posty na tematy podobne do moich ;)
PS! To właśnie ona zrobiła desing tego bloga!
Tu macie adres:
kejtilou.blogspot.com



To tyle na dziś ;) Jeśli chcecie, abym dodała jeszcze jakąś kategorie piszcie śmiało!
Jeśli również spotkaliście się z moimi ulubieńcami piszcie swoje wrażenia w
komentarzu i dzielcie się nimi!

Pozdrawiam, Liwia <3




3 komentarze: