poniedziałek, 16 maja 2016

Harry Potter TAG

Cześć!
Ostatnio na wielu blogach zauważyłam Harry Potter TAG.
Jak niektórzy z was mogą wiedzieć jestem wielką fanką tej serii.
Obejrzałam wszystkie filmy i przeczytałam wszystkie książki, więc pytania
nie powinny sprawić mi trudności ;)
Zaczynamy!



1. Ulubiona książka:
Tak szczerze to uwielbiam wszystkie! Ale tak na pewno nie mogę odpowiedzieć...
Myślę, że moją ulubioną książką jest Zakon Feniksa. Jest najgrubszy więc
więcej czytania! Jest tam wiele wątków pominiętych w filmie i dzieje
się dużo wydarzeń, które mają dużą wartość w ogólnej fabule.
Na 2 miejscu dałabym Więźnia Azkabanu i Insygnie Śmierci :)

2. Ulubiony film:
Tu znów - kocham wszystkie części filmu! Może nie tak bardzo jak książki, ale czego się spodziewać po adaptacji ;) A jeśli mam wybierać to sama nie wiem... Ale chyba Czara Ognia oraz Zakon Feniksa. Bardzo fajny jest także Kamień Filozoficzny - sam początek,
ale ten polski dubbing mnie załamuje :C

3. Najmniej ulubiona książka:
Chyba Komnata Tajemnic... ale i tak ją również uwielbiam, może
tylko trochę mniej niż inne.

4. Części filmów/książek przy których płakałaś:
Jeśli chodzi o filmy to na pewno Zakon Feniksa - bo umarł Syriusz, którego tak uwielbiam oraz
Insygnie Śmierci, gdzie zmarło wiele osób, w tym Fred, Lupin, Tonks....
W książkach te sama momenty + Czara Ognia bo śmierć Cedric'ka.


5. Jak mogłabyś być dowolnym bohaterem to kto by to był?
Nie wiem, nie mam pojęcia! Nigdy się nad tym nie zastanawiałam...
ale myślę, że Ginny, choć nie jestem ogromną fanką Harry'ego ^^

6. Ulubiona postać:
1 miejsce - Fred! Uwielbiam go!
2 miejsce - Syriusz, którego także uwielbiam
(Czemu moi ulubieńcy giną?)
3 miejsce - Luna! Jest taka niezwykła...

7. Jaki byłby twój patronus?
Jeleń! Nie ze względu na Harry'ego czy James'a, ale po prostu
kocham jelenie, to moje ulubione zwierzęta.

8. Czarna Różdżka, Kamień Wskrzeszenia czy peleryna-niewidka?
Peleryna! 

9. W jakim byłabyś domu?
Sama wybrałabym Gryffingor. Z quizów w internecie wychodzi to samo! :D


10. Jak miałabyś spotkać dowolną osobę z obsady filmowej, to kto by to był?
Emmę Watson!

11. Czy grałaś w gry komputerowe Harry'ego Potter'a?
Tylko trochę w wersję Lego części 5-7, gdy byłam u BFF :)

12. Na jakiej pozycji w drużynie quidditcha byś grała?
Komentator! :)

13. Czy podobało ci się zakończenie serii?
Tak! Dobro wygrywa ze złem, to coś co lubie.
Zwłaszcza, że Harry jest z Ginny, a Hermiona z Ron'em! 

14. Ile dla ciebie znaczy Harry Potter?
Wszystko!


Mam nadzieję, że TAG wam się podobał i zapraszam fanów Harry'ego Potter'a,
aby również umieścili go na swoim blogu!

Pozdrawiam, Liwia <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz