wtorek, 12 kwietnia 2016

Moje rysunki i projekty Lilla Lou

Cześć!
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam kilka moich prac.
Większość z nich nie jest szczególnie nowa.
Pokaże wam starsze prace Lilla Lou i moje rysunki.
Chętnie pokazałabym również nowe prace, ale niestety nie mam teraz
dostępu do skanera i aparatu, a mój telefon nie chce przesłać swoich
zdjęć na mojego laptopa. Dlatego post jest dość późno. 
Chciałabym, aby posty pojawiały się dwa razy w tygodniu lub
przynajmniej raz w tygodniu.
Niestety nie wiem, czy uda się to, gdy nie mogę robić zdjęć.

Teraz zapraszam do oglądania!

Na początku pokaże kilka starszych prac Lilla Lou:






A teraz trochę rysunków:




Jak widzicie możecie zobaczyć na tych pracach podpis: Livia Art
Mam na fb fanpage, na którym dodaje moje rysunki i zdjęcia.

To na tyle w tym poście. Mam nadzieje, że prace się podobają, a wy będziecie zaglądać
na bloga ;)

Pozdrawiam, Liwia <3






4 komentarze:

  1. No wreszcie się tego posta doczekałam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Heju. Zostałaś nominowana do kolejnego LBA na moim blogu. Zapraszam http://lucybloguje.blogspot.com/2016/04/lba-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, najlepsza ta chinka i smoczeł. Naprawdę ładne prace. Wpadnij do mnie może zostawisz komentarz?, będzie mi miło:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń